level-up

Direktlänk till inlägg 27 december 2014

Sorry not so sorry :(

Av Tuva - 27 december 2014 23:11

Långt inlägg deluxe.
Tänker inte säga förlåt för att jag bloggar så dåligt haha. Alla gör det jämt, så uttjatat. Jag bloggar när jag pallar :)
Trist dag idag, men annars ganska lugn och skön. Sånnahär dagar behövs.

??????

Beställde kläder igår från nelly, fett taggad på att de ska komma, synd bara att det är massor med röda dagar här framöver. Kommer väl nästa år ;)

Dessutom inget planerat på nyår, är/var sjuk, börjar bli bättre, men liksom trött i kroppen och så men hoppas det inte blir soffchill på nyår i allafall :) men klagar inte om det blir så heller.

Depp, bye :)
?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuva - 14 mars 2015 16:47


  INTE klar på långa vägar, massa småpill med håret nu osv. Men ganska nöjd hittils. Tycks? :) ...

Av Tuva - 31 december 2014 15:20


Min låtsaspappas dotter är här över nyår, direkt från finland, hon är som mysig men kan ju inte finska själv men förstår en del hahah. Lite pinsamt när hon klampar in i mitt rum utan att knacka :) Anyway. Ritade en riktig snygging igår. Ola Rap...

Av Tuva - 16 december 2014 15:17


Jaa, alltså det har vart mycket och kommer va mycket med skolan nu. försöka få bättre betyg osv typ. Går uppåt iaf :)Och jag och Rickard har varit tillsammans i ett år nu, han var så jävla söt och bjöd mig på kinamat och grejer, riktig man de &hear...

Av Tuva - 30 september 2014 19:52


Är inte kanske riktigt en sån person som direkt bloggar varje dag som kanske märks :) Gillar inte att göra det, är en lite "gör när jag orkar" människa.   Mârten på fredag då ;) Och typ nån konstig grej i skolan, hm, vi slutar tidigt iallafal...

--

Av Tuva - 24 september 2014 20:42

Ingen lust att blogga, blööh.

Presentation


Hej ;)
Är en brud på 15 år. Älskar att teckna och lyssna på musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards