level-up

Alla inlägg under september 2014

Av Tuva - 13 september 2014 12:30

Förlåt att jag inte bloggade igår som jag sa. Bråkade med min kille så orkade inte.

Vet inte riktig vad jag ska göra idag, funderar på o baka något kanske..
Inte lust för nåt speciellt typ, är fett trött men har sovit mycket.
Så jävla undebart att sova.

Just det, skol val igår. Valde inte sverigedemokraterna. Just saying.
Ogillar SD. Inte min typ, men blir inte förvånad alls om hela skolan har valt det, seriöst.. basic.
Skönt att slippa skolan nu då, i typ 1 dag till.. Haha. Orkar inte se alla små 7or, ser så jävla små ut? ;p

Är bitter så dampa ej ur på mig. Hejdå. :)

Av Tuva - 11 september 2014 23:14

skriver inlägg imorgon. Har ej ork/lust ;)

Av Tuva - 10 september 2014 21:11

Finns inget speciellt kul att skriva om idag, köpte nytt lösögonfranslim idag, tog slut i morse så fick lite damp.

Ja, inget speciellt har hänt faktiskt. Satt på biblioteket ett tag o läste nå skitbok med Malin, haha.

Bör egentligen göra klart 2 teckningar, men har ej ork eller lust nu. Vill sova. Ser på när mitt hjärta spelar Call of duty ghosts. Ganska kul, han är så jävulskt duktig på det.

Kan lägga upp massa random gamla bilder nu istället :)

 


 

 

Av Tuva - 9 september 2014 23:35

Min kompis Teres har fött en dotter idag! <3 snos gos mos.
Bortsett från det har det varit en go normal dag, vaknade extremt trött dock.
Var med älskling till hans praktik och så. Sen kom jag hem och lagade mat (y) blev asbra!

Ritat lite idag med, vart sådär. Ska försöka bättra bilden imorgon :)
Nu ska jag sova. Godnatt <3

Av Tuva - 8 september 2014 12:23

Det är så underbart gott med kycklingkebab! ??
Min babe Malin köpte det så vi delade, så underbart!

Nu har vi kollat på lite tv och snart ska vi till skolan :)
Alltså, mat från grillen i Sunne är som mat för 3 personer, man blir så jävla mätt!

Sen, min bildlärare nämnde att jag ska vara med i UKM så det får vi se om det blir något.. :)
Kanske, vi får se. Hon ville det iallafall.

Hoppas det slutar regna så vi slipper drunkna nu, bye ;)

Av Tuva - 7 september 2014 23:10

Har inte lagt upp sen i.. Förrgår?
Kan inte blogga så lätt när jag är utan internet, typ i skolan och ute och sånt, för vill helst lägga med bilder, blir så tråkigt annars? Hmm..

I allafall, igår var min kille och jag ut och körde på vår granne som behövde skjuts till munkfors, fick träffa massa skumt folk och kom hem 5 imorse, så vaknade 5 i eftermiddags, fyfan!

Har ritat idag med. Tog ganska lång tid. Blev helt okej ?

Av Tuva - 5 september 2014 14:24

Vart hemma idag med, lika bra att vila.
Är med älskling som fjäskar så och har köpt vitchoklad och cola till mig ?? Så gullig.
Nu blir det åka till hans mamma en sväng så älskling får klippa sig.

Mer inlägg sen ?

[Bild]

Av Tuva - 4 september 2014 19:10

Är väldigt förskyld, det suuger. Har feber så blir nog hemma imorgon med, kanske. Vill inte men får se.
Idag har jag varit i Karlstad på Biltema, ätit på mcdonalds och kollat i en djuraffär.
Skulle vilja ha nån gnagare av nå slag. Typ en hamster eller gerbil..

Iallafall, Rickards (min killes) däck och fälgar blev skit bra, jätte snyggt o så, men det drar i på skärmkanterna.. Så..

Före:

Efter:

Presentation


Hej ;)
Är en brud på 15 år. Älskar att teckna och lyssna på musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards